ångest from hell

Jag har verkligen haft fullt upp hela helgen. Haft besök här med barn och de har sovit över. De har varit skönt ändå med massor av rörelser. Älskar verkligen den här tjejen som ja känt i ca 1år i min nya stad. Så skönt att ha henne en tjej ja verkligen kan lita på och vi har blivit bra vänner. De är svårt att komma till en ny stad o vara sjukskriven för man träffar inte så mycket människor. Men hon är underbar:).. Men hamnar ibland i tankar kring att mina år bara flygit förbi hur många år ja lät han ta av mitt liv. Tidigare har ja inte sett de utan bara försökt blicka framåt för de är ingen ide att älta i gamla saker utan bearbeta dem och sen gå vidare. Men de är väll även så att ja tyvärr har stort kontrollbehov, utvecklade de under mina år med mitt ex och min nuvarande kille är på semester och de känns jobbigt att inte veta vad han gör. Saknar honom men samtidigt när de blir så här så är det lätt för mig att inte vilja känna känslor för honom bara för att inte kunna bli sårad. Vi har tidigare haft våra duster och tilliten har fått sig een törn.inget allvarlgt som otrohet men lögner har dykt upp och de har ja väldigt svårt för.men de tog slut och efter en månad bestämde vi för att gå vidare med varandra. Usch vilka starka känslor ja känner men ja vet att de här bara är bra för mig att få träna lite.. Känner mig själv och vet att jag behöver detta för att konfrontera mig själv och kunna bearbeta även detta. Idag kommer de besök som ska stanna här ett par dagar och barnen är överlyckliga.. De ska ha lucia o minsta ska sjunga själv så han är så stolt och glad att de ska komma och titta på honom. Måste vila en stund nu innan ja sätter fart:) kom ihåg - bättre sent än aldrig men vänta inte för länge för att få de liv du vill ha..livet går fort! Kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0