husrannsakan i sitt hem

Mitt ex var inte bara våldsam utan även kriminell o missbrukare..husransaker ja varit med om känns som att bli våldtagen. De går igenom smutstvätt, kort som kan vara privata osv. Men de värsta av allt är att mina barn har varit hemma när de knackat på men jag har alltid lyckats få dem att backa för artt ja ska få ut barnen utan att de skulle se..ja bär på sånt otroligt dåligt samvete gentemot mina barn så ingen kan ana. Jag vet att ja verkligen försökt att göra de bästa och att ja lyckades ta oss levande där ifrån o mina barn mår bra idag. De har kommit svartklädda män nerspringandes från trapparn när ja ska gå ut genom dörren, vårat hem har flera gånger varit omringat av polisbilar osv. Ofta hittade de inget men de hittade vapen for tankarna omkring tänk om mina barn hittat de före? Den pistolen han hotat mig med trodde ja var borta för länge sen...ja skäms för alla har alltid sagt att ja är en sån bra mamma och ja vet att när ni läser detta kommer ni döna mig..men de ligger så mycket bakom och de enda ja ville göra var att vi skulle överleva..att barnen skulle få ha sin mamma vid liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0