ja vet att han letar efter mig..

Jag har försökt intala mig själv att han har fullt upp med sitt liv sen han kom ut. Men utifrån hans agerande på vissa fronter så vet ja att han letar. Jag får höra saker som får mig att tro att han vet vart ja bor. Sverige är litet de känner man verkligen när man är 'jagad'. Försökt tänka realistiskt om att de inte sika kunna gå men när jag fick höra en skvaller här om dagen så verkar de som om han är närmare än vad jag trott. De får mig stressad och fylld med ångest. Vart ska jag egentligen ta vägen? Om ja blir tvungen att flytta här i från vilket ja verkligen hoppas på att ja inte behöver. Så måste d bli utomlands. Även när ja börjar tänka så,känns även världen liten. Man kan stötta på vem som helst när som helst. vill bara ha tillbaka den där känslan f-* U.. I DONT GIVE A F-K! Men just nu gör ja de för ja vet att då länge inte polisen ger mig ett vapen som skydd så kommer ja inte kunna skydda mig från honom. de här får mig att bli precis vansinig! Nehe..känns hopplöst ibland att gå och vänta på att han skall dö för att mitt liv ska få börja eller att han ska göra något dumt. De flesta som åker dit enligt polisens forskning söker aldrig upp den tjejen igen..men ja vet till 100 procent att han gör de och han har redan börjat... nehe återgå till vardagen då..

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Men vad jobbigt !! att han är ute igen....och kan mycket väl förstå din oro och rädsla

Det finns tyvärr vissa män som aldrig ger sig....

Hoppas från mitt hjärta att han inte hittar er och att du fortfarande får bra skydd av polisen

Kan tänka mig att du funderar på att flytta utomlands,

men kanske det inte är säkrare heller...

tror att här i Sverige du i alla fall får bättre skydd än utomlands...tror jag...

Hoppas verkligen från mitt hjärta att ni slipper flytta igen och att han inte får tag i er.

Tänker jätte-mycket på dig och skickar dig en stor kram

PS.

Jo, det kan nog vara så som du skrev i kommentaren i min blogg om vattnet

Och starroperationen har jag fått uppskjuten tills efter helgerna

2011-12-14 @ 16:18:39
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0