jag orkar bara inte med lögner! läs o hjälp!

Jag är så trött på lögner eller uteslutade sanningar så de får mig att må illa. Men vad är det jag inte förstår frågar ja mig själv.. Min nya kille som ja haft i ca ett år är en snäll och omtänksam människa men även yngre och mer oerfaren än mig. De visar sig ofta att han ljuger för att få empati och uppmärksamhet. Han uteslutar gärna att säga saker som för mig är viktigt att veta för att man ska ha ett förtroende. saken är den att eftersom ja levt de liv ja har så tar ja alltid reda på sanningen för internet kan man få reda på allt om man forskar. Han är nu utomlands på semester och han har pratat om att vi ska åka i ca 8 mån men nu fick han ett erbjudande att hans vän har ett hus utomlands o de slapp boende. Så de skulle bli ett grabbgäng med andra ord. men så dyker de upp kort på fb på han, en av killarna o en tjej. De är på hans väns logg och ja vet att den killen har ett förhllande och hans tjej gillar kortet. Under kommentarer står de namn på tjejen och allt verkar vara planerat? När han hörde av sig på sms frågade ja vem hon var. Fick en förklaring att de var en av killarnas tjej och att de inte var meningen hon skulle följa med utan hennes bror men han tappade bort passet 2 dagar innan... för mig låter de väldigt konstigt då man planerat en resa på 2 veckor och inte då skaffar ett tillfälligt pass. Och varför han inte nämner de för mig om han visste de 2 dagar före. Hade han sagt de från början hade d inte varit konstigt men nu låter de väldigt skumt.. saken är de att ja har problem med att lita och hur man får reagera i såna här situationer så ja behöver hjälp! Vad tror ni och vad skulle ni göra? Ser att många läser så snälla hjälp! kramar

Kommentarer
Postat av: en läsare

Det där är ju inte okej alls! Han borde vara mera rak mot dig med tanke på din historia. Hur mkt yngre är han? (Vet inte om du kan svåra på dt, men tänkte...) Acceptera inte vad som helst bara för att han är bättre än ditt ex

2011-12-15 @ 09:35:23
Postat av: sannas rum

Det låter väldigt konstigt det där med att hon följde med istället. Nej usch, små lögner är det värsta som finns. Om man ljuger om små saker - ja, då känns det som att man ljuger om allt. Man MÅSTE vara ärlig!

2011-12-16 @ 15:03:43
URL: http://sannasrum.se
Postat av: no name

Svar: behövde den påminnelsen igen :) om att ja inte ska nöja mig.

sanna: absolut så som jag tänkermed och det är de som jag känner att jag har fått nog av i mitt liv!



Tack så mycket för era kommentarer de betyder mycket inför mitt beslut ja kommer att ta!

2011-12-17 @ 12:16:18
URL: http://onthefirstpageofmystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0