vårdnadsutredning mm

Nu har vi kommit tillbaka till tingsrätten igen och familjerätten är färdig med sitt beslut. Enligt dem finner de för barnets bästa att inte ha någon umgänge med fadern. Så vki får hoppas på de bästa nu. Nu har jag besök av en gammal vän och hon känner till allt om mitt liv vilket känns så skönt. Fick ett svar igår av min pojkvän på mail som var väldigt tjurigt. Mmm inte bra reaktion när ja helt skrev ute från mina känslor. Han hade försökt ringa från utlandet när ja sov men vet inte om han sett mailet innan för de var vid ung samma tidpunkt. Men skit samma om de ska vara så. Jag är ju så medveten om att jag inte orkar med små lögner som en skrev som kommentar tidigare under ett inlägg om man ljuger om små saker vad ljuger man inte om då? för övrigt har ja blivit väldigt paranoid av mig igen och springer i fönstren och hoppar högt när ringklockan ringer.nu ska vi iväg och handla lite julklappar:) hoppas ni får en bra lördag! Kraaamar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0