Ensam vårdnad men kanske umgänge..

Idag så kom domen som jag har väntat på. Jag får ensam vårdnad av våran son men det finns en möjlighet till umgäng men de lämnar det vidare till socilatjänsten! Tack och lov så får de ta hand om vårdnaden, då de vet mer om hur barnet mår, hur pappan är och att ett umgänge är omöljligt med skyddade personuppgifter i detta fall! De är va de har sagt  nu. Så skönt att jag fick ensam vårdnad, bara en sådan sak som att vi vill åka på semester - och nu kan vi göra det.
Jag tycker att när man dömts till så grova brott och kvinnan och barnet lever under skyddade personuppgifter vore det en självklarhet att mannen ska förlora vårdnaden. Jag kommer kämpa vidare nu för att få socialtjänsten att förstå att ett umgänge inte finns en chans till att fungera. Så i november ska socilatjänstens utredning vara klar! Håll tummarna...

Allt vi vill ha är trygghet...ett normalt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0