stor dag imorgon...

Känner mig trött, irriterad, nervös men förbannad...dagen som kommer imorgon har en stor inverkan på mitt och mina barns framtida liv.
Jag funderar även på att göra en del förändringar i människor kring mig, men det håller jag för mig själv en så länge. Har en del beslut att ta.
Jag har iallfall fått ett erbjudande som är suuuper, men inget är min hand än...så därav väntar jag med de också..

bara funderingar i natten, sitter ensam nu.....med mina tankar. God Natt Sweet harts....

Människor runt omkring mig nu skulle jag vilja ge så mycket, ni betyder så mycket..skulle ge vad som helst för er


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: TACK!:D



Allt bra??

KRAM

2011-06-28 @ 08:48:31
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0