hur jag än försöker så är det något mörkt i mitt bröst..

Hur glada tankar, hur hoppfull ja än försöker vara om framtiden, hur nöjd jag än är med mitt liv, hur jag än försöker tänka positivt så fattas det något. Det är som ett svart hål i mitt bröst. Något fattas, något jag längtar efter. Men det känns som även om jag försöker fylla mitt liv med saker jag tycker om så är det något som fattas. Något som får mig känns sorg, längtan, förtvivlan och dagar som nu får mig att känna mig på gränsen av yta av att ge upp.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Hej igen

kan inte låta bli att komma och besöka dig

hoppas du är ok....blir lite orolig...

kram

Svar: Tack! Hoppas allt är bra med dig!
onthefirstpageofmystory.blogg.se

2012-06-01 @ 00:01:05
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0