"on the first page of my story" - jag är tillbaka!

Det har hänt en hel del i mitt liv sen sist, som det alltid gör! Jag förstår att alla nu tänker att jag skapar det själv, för så brukar jag tänka. Men jag gör verkligen inte det.
Jag var borta från bloggen ett tag för det blev så jobbigt att skriva om så mycket negativt. MEN nu har jag faktiskt bestämt mig för att skriva en bok om mitt liv, så ni får en liten förhandstitt genom att följa bloggen.
Jag strävar efter att ha det lugnt, tryggt och helst vill jag uppnå harmoni som jag fåtal gånger gjort i mitt liv. MEN samtidigt så kan jag tycka upp positiva galenskaper!
Jag gör, upplever saker som få får göra i livet som jag även kommer ta med i boken och kanske berätta om lite längre fram men jag vill att ni ska känna mig först.
Ge mig mina vingar tillbaka - och jag kommer flyga för evigt!
SÅ FÖLJ BLOGGEN SOM KOMMER BLI EN BOK! Mina vänner har tjatat och nu har jag bestämt mig (fast de vet inte jag har denna blogg;) haha.
Vill dela en galenskap med er. Den här galenskapen är helt sjuk, det här är IBIZA bubbelparty. (Något jag ALDRIG skulle kunna fått åka med mina vänner till när jag var inspärrad med han). Bilden ovan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0