Mäns våld mot kvinnor

Nu var de ett tag sen! Jag mår faktiskt super just nu! Har varit vårdnadstvister som legat mycket i mitt huvud! Jag har även hjälpt 2 andra kvinnor , nej 3 andra kvinnor att lämna siba våldsama män! Byggt upp mig själv som människa igen och de känns underbart! funderat på att jobba på kvinnojouren för att hjälpa andra!
 
jag lovar att den som funderar på att lämna - skjut inte upp det för något! Dy kommer må bättre ! Du kommer tänka som jag och alla andra- varför gjorde jag inte de tidigare! Men huvudsaken du gör det!
inget kommer bli bättre om de inte blivit de på flera år! 
"Lifesgoeson" om du vara tillåtdig! Ja har byggt upp allt i den nya staden, vänner, jobb, grannar och kärlek 😎❤💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0