Healad men med skador

helad känner jag mig mot alla smärta som mitt ex gav mig!
men av flera års misshandel fysiskt och praktiskt har mafortfarande skador kvar av
förhållandet. 
Ex.
- kollar alltid av alla människor i större folksamlingar i sociala sammanhang.
- om en bil kör efter mig under längre period så 
åker jag en omväg.
- letar efter tecken på killen jag är tillsammans med så jag inte ska hamna i samma situation.
- om någon stöter på mig i hans sällskap så får jag kalla kårar och fryser till is.
-kollar alla bilar som åker utanför mitt fönster varje kväll. (Kan allas bilar)
- svårt att veta vad som är ok eller inte i entré normalt förhållande.
 
jag är ändå helad i mitt hjärta, jag mår bra idag.
Lever som jag vill! Våran familj mår bra
 
efter att ha klättrat över
berg så kliver Jag bara över små sten nu!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Så skönt att du mår bättre nu och känner dig helad i ditt hjärta och mår bra idag
även om säkert ärren finns kvar efter det du varit med om och skador som du skriver om här
men förhoppningsvis med tiden det blir bättre också
det tar tid för att kunna känna sig helt trygg efter såna hemska upplevelser du haft
kram

Svar: Ja allt har sin tid och jag har kommit långt med min lilla familj ♥
onthefirstpageofmystory.blogg.se

2013-09-16 @ 20:45:17
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0